2014. május 9., péntek

Hamvas kék szemek (Lou Reed)

Pale Blue Eyes (Lou Reed)

Olyan boldog vagyok néha
máskor meg szomorú
olyan boldog vagyok veled
akkor is ha most csak szenvedek
akkor is ha főleg szenvedek
csak ringatna még az a kék szemed

te vagy nekem a távoli
havas hegytető
te vagy nekem minden
ami kihullott a kezemből
ami kihullott a kezemből
csak ringatna még az a kék szemed

ha minden úgy lenne ahogy képzelem
furcsa és egyszerű
mindig te lennél a tükörben
ketten lennénk ott egyedül
ketten lennénk mindig egyedül
csak ringatna még az a kék szemed

marad még egy életünk
vagy egy üveg mélyén eltűnünk
mindent csak kölcsön kapunk
és sosem adjuk vissza senkinek
de minden másképpen volt veled
csak ringatna még az a kék szemed

Amit a múltkor csináltunk
még egyszer akarom
hogy mit szól majd a családunk
nem számít mert te vagy a barátom
te vagy a legjobb barátom
csak ringatna még az a kék szemed

Nincsenek megjegyzések:

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...