2014. május 8., csütörtök

Folyjon a vér (Rolling Stones)

(Let it bleed, 1969)

Úgy kéne néha egy jó széles váll
Hát ha kell, itt az enyém, borulj csak rá
Úgy kéne néha egy jó széles váll
Hát gyere, itt az enyém, borulj csak rá

Mindig nyitva áll az ajtóm előtted, mondtad
és fáradt fejem kebledre hajthatom.
Mindig lesz egy szabad hely a parkolódban
ahol a vigasztaló mámort megkapom

Úgy kéne  néha egy édes álom
Hát ha akarsz, álmodj rólam édesem
Jó volna, néha, elélvezni
hát gyere, itt vagyok, élvezz el velem

Csak egy eljegyzést akartam, countryzenével
ahol kristálypohárból kortyolunk jázmin teát
és most hátba szúrsz, egy éjszakás nővérrel
egy dohos pincében, ó micsoda társaság!

Jó volna néha valakit széttépni
hát tessék, itt vagyok, engem tépj szét!
a kezem a lábam, a szívem, a májam
ó mondd, mi kéne még?

Jó volna, néha friss vért szívni
Hát tessék, itt az enyém, szívd ki babám!
Jó volna, néha egy kis vért szívni
Hát itt az én vérem, szívd ki mind, babám!

Gyerünk, rajta, gyerünk,rajta
hát gyerünk rajta, folyjon az a vér


 Let It Bleed by The Rolling Stones on Grooveshark

Nincsenek megjegyzések:

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...