2009. január 12., hétfő

"Nobody loves you when you're down and out" Eric Clapton

Húsgyár, 2009 január 12.
(FA: ének/gitár -KG: gitár - SB: bass - DV: dobok - GG: beteg)
  • jóbarát
  • hajlékony
  • apának jó
  • esemény után
  • békés express
  • őszi kikelet
  • almodovár
Nem valami jó próba. Ella beteg. Valamelyik pedál zúg vagy a táp, de nem sikerült rájönni melyik. Az új gitárnak szépen csengű fémes hangja van. kezdetben a Jóbaráttal barátkoztunk sokáig. Kezd öszeállni a zene, kellene már neki egy rendes szöveget írni. Vagy énekelje Ella, nekem túl sok minden van ebben a dalban.

Írjuk le amit megbeszéltünk, jó. Így néz ki a jóbarát: úgy kezdődik, hogy kétütemenként lépünk be, én úgy hogy "ding - ding" , majd az egész band játszik négyet a témából, és jön a szöveg. Az első kiállás után 1 teljes kör szólóm van, amit Viktor nagyon szeret. A második kiállás után 1 teljes kör, 6 ütem után a felmenetellel együtt. Onnan 1 verzével jövünk vissza, majd a refrén és az utolsó kiállás után ismét szólózok, addig amíg a pápa meg nem unja, felmenetel után azonnal, három+1 jóbarátra van vége, az utolsó a p-mobilos lezárással.

A hajlékonynak introja lesz. Apának a végén két refrén, közte leállás. Úgy beszéltük meg, hogy, azt próbáljuk, amit majd felveszünk, vagy azt vesszük fel, amit próbálunk. Ez nem nagyon akar összejönni. Esemény, Apának jó, Almodóvár tiszta, bár utóbbit csak trióban küldtük, azt is dupla tempóban. Az őszi kikelet a rockerek kedvence, de semmi értelme felvenni, egyébként létezik egy egészen használható élő felvétel keverőről, azt hiszem, még a Mokka játszik, a régi szöveggel, de a szólógitár egészen kemény, talán már Géza, vagy mégis Ricsi? A Hajlékonyat már biztosan felvettem a Mokkával, csak akkor vegyük újra, ha Ellának nem marad más., de a tangóharmonuika nagyon fog hiányozni. Nm értem, miért szeretjük a Jóparátot, piszok áruló az, mellette rossz és zavaros a szövege, panel a zenéje, Lou Reed (sick of you) és Bob Dylan (everything is broken) között, de még a Spike (Tom petty) is befigyel valahol. Viszont kellően bonyolult és munkás lenne felvenni, a szöveget is meg kellene írni rendesen, így nyolc de talán tíz évvel a riff kiötlése után. Szívesen kipróbálnám inkább Ellával, talán akkor jobban élvezném, ha egyedül a gitárra figyelhetnék. Végül 3 szólóm van benne bakker, alapból is kétféle riffet játszom, mellette énekelek és vezényelek, nem vagyok én zenebohóc! A Keserű eper és a Csillogó kutya úgy látszik kezd kiesni a pixisből.

2 megjegyzés:

Ella írta...

Én abból a szám leírásból egy sort se értek... nem mintha nekem kéne, csak ez így egy kicsit kódolt, nem? Vagy csak nekem?

andrabian írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...