2013. augusztus 20., kedd

Zagyva country

Ott születtem a MÁV kórházban
ott laktunk tanácsi lakásban
a piac mellet, a Ságvári körúton
Anyám akkor még minit hordott
apám mindig barna kordot
a testvérem pedig úttörőövet

Apámmal egy régi képen
farmotoros buszra várunk éppen
kezemben fegyver, amit a Sarudinál vettem
nagyapámra is jól emlékszem
pedig meghalt amikor még nem éltem
de ma is látom a kórház udvarán

A szolnoki vonaton arra gondolok,
hogy jobbra és balra mennek a vonatok
de nekem mindegy, mert én itt maradok
A szolnoki vonaton arra gondolok
hogy a cukorgyárban egy jó melót kapok

a Vosztokon kapok lakást, és itt maradok

Úgy is hívták: a kis Moszkva
egét négy torony karcolta
a negyedik a város szélén állt
ha a bátyámmal arra jártunk
hogy a Tallinn moziba jegyet váltsunk
láttunk sok fehér kötényes lányt

A szolnoki vonaton arra gondolok,
hogy jobbra és balra mennek a vonatok
de nekem mindegy, mert én itt maradok
A szolnoki vonaton arra gondolok
hogy a vegyiművekben egy jó melót kapok

a Vosztokon kapok lakást, és itt maradok



Nincsenek megjegyzések:

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...