2014. május 7., szerda

Ringass el engem (Merle Haggard)

Amint a smasszer
végigvezette
a vesztőhely felé
én is felálltam
lehajtott fejjel, akár
a többiek

Cellámhoz érve
lassabban lépett,
így szólt az elítélt
Egy dalt játssz még
el, gitáros fiú!

R
Hadd, halljam újra
az anyám énekét
hadd, szóljon arról
ami szép
forgassa vissza
az idő kerekét
ringasson el,
mielőtt meghalok

Vasárnap reggel
hallottam szólni,
a templom kórusát
a hangjuk zengett,
ahogy dicsérték az Urat
Ugye testvérek,
kérdezte tőlük,
azt a  dalt, ismeritek
Hadd halljam megint
az anyám dalát

R
Hadd, halljam újra
az anyám énekét
hadd, szóljon arról
ami szép
forgassa vissza
az idő kerekét
ringasson el,
mielőtt meghalok

Nincsenek megjegyzések:

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...