2014. május 7., szerda

2000-ben (Rolling Stones)

2000 man (1967)

A nevem egy mágnescsík egy műanyag kártyán
és az erkélyemen nyílik néhány furcsa virág
Ez én voltam 2000-ben,
a kisfiam nem értett engem egyáltalán

a feleségem kihasználom
pedig ő vakon bízik bennem
de én megcsalom mindennap,
egy okos gép a szerelmem
ez én vagyok 2000-ben
a kisfiam nem ért engem már egyáltalán..

Ó, apa, neked forog a bolygó
Ó, anya, neked ragyog a nap
Ó, apa, még forog a bolygó
Ó, anya, még ragyog a nap!

Ó, apa, te olyan okos vagy, élvezd az életet!
Vagy valamit elrontottál?
Mondd, mi a baj veled?
Én már nem értelek!

Ó, apa, neked forog a bolygó
Ó, anya, neked ragyog a nap
Ó, apa, még forog a bolygó
Ó, anya, még ragyog a nap
Hát így volt 2000-ben.
Senki sem ért engem már egyáltalán.
Így volt 2000 ben
Így van 2000 ben
Így lesz 2000 ben
Értitek már?

Nincsenek megjegyzések:

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...