2011. április 15., péntek

"Hadd lássalak, ismerj meg engem, Én a szél voltam, immár ember letttem" Omega

VF elasztik liev@FÉSZEK 201 április 13.
Ének: FB, FA Gitár: FA, KG Bassz: FB dobok: Stremnitzer Zoli m.v.
vendég: Zapruder Light

Valamint: Szandra, Takács Peti és b neje, Simon Feri H.S.C., Benkő Balázs házigizda, Edina + barátnője, Szandra, Zapruder trio: Rob, Attila és Pipi, Fábián Apuka
  • zuhanórepülés
  • rémálom a kádban
  • osztálytársam
  • geometria
  • esemény után
  • diplomata blues (A)
  • édes az eper (A)
  • tiszta almodóvar
  • szemét (A)
  • nagy csapat
  • a sátán füreden
  • békés express blues
  • dögös ötös


Nincsenek megjegyzések:

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...