2009. november 9., hétfő

"Szállj el kismadár, Nézd meg, hogy merre jár, Mondd el, hogy merre járhat Ő!" Republic

A napom azzal indult, hogy egy farmeringet kerestem a szekrényben hosszasan és értetlenül, majd hirtelen megvilágosodtam és Ellára gondoltam. Tényleg mi lehet vele? A farmering rémlik, hogy egy hűvös nyári estén próba után rajta maradt, de róla már egyre kevesebb emlékem van, és így amikor a reggeli dugóban a legfrissebb "édes az epert" hallgattam ötödször, egyre nagyobb hiányérzettel, feltárcsáztam a dívát. Meglepődnétek, ha most kiderülne, hogy Ella már nem az az ember, aki egy kínos telefontól nem riad vissza, felveszi, alkalmatlanság esetén visszahívja, vagy egyáltalán, akinek az én telefonom már nem is kínos. Sajnálom, ha csalódást keltek, semmi ilyesmi nem derült ki, Ella a "mute" gomb megnyomásával reagált, ahogyan az kiszámítható volt, mégis elrontotta a napomat.

Az elbaszott nap egyéb részleteivel nem terhelem a zenekari naplót, amely folytatódjon ott, hogy Ötödik Benedek Öt órakor telefonált, hogy az este 8 ra ütemezett zenekari próbán korábban levajazott színházjegyek sajnálatos felmerülése miatt legnagyobb szomorúságára mégsem tud rész venni, azzal ellentétben, ahogy egy hete személyesen, két napja pedig telefonon megbeszéltük. Mivel magam is altestet formáltam az ajkaimból annak kapcsán, hogy pénteki dupla szereplésére igéretem ellenére mégsem mentem el, ezt kompenzálandó mélységes megértést tanúsítottam, és nem rontottam neki hörögve, csak miután letette a telefont, de ezt már szerencsére nem hallotta. Becsületére legyen mondva, a pápa még megpróbálta átszervezni a próbát csütörtökre, de Géza kérlelhetetlen volt, mint mindig, hiszen ezért szeretjük.

Mivel a Blue jam stúdióban nem lehet basszusgitárost bérelni, hármasban töltöttük az estét újdonsült dobosunkkal, jó hangulatban, fűtött, oroszlánszagú helyiségben kellemes muzsika mellett, kanalas orvosság ízű mojito ice-teát kortyolgatva, hiányérzet nélkül, de legalább az a farmering mégis meglehetne!

SZ: dobok, KG: gitár, FA: gitár, ének SB: madách kamera
  • nagy csapat
  • rémálom a kádban
  • esemény után
  • édes az eper
  • a hét
  • zsebtévé
  • hajlékony
  • ahmatova
  • dögös ötös
  • thrill is gone
Következő próba: nincs megbeszélve, de nem most csütörtökön és jövő hétfőn


Nincsenek megjegyzések:

"Azt mondtam neked, és most már elhiszed: nem tart örökké semmi sem" Fonográf

Megvolt a 78. is, szokásos búcsúkoncert a Hunniában. Lemezbemutató a tervezettnél alig egy évvel később, de lemez nélkül.  A búcsút n...